روزنوشت بازاریابی ۱۸/ خلاصه کتاب “بازاریابی محتوا”

فرامرز حیدری : (کارشناسی ارشد کسب و کار گرایش بازاریابی)

با سلام
عزیزان همراه از شما بایت همراهی تون کمال تشکر رو دارم و خواهش من این هست که وقتی با هم در مسیر موفقیت بازاریابی قدم برداریم نظرات و نکات سازنده شما برای ما هم راهگشا باشد. دوستان. در این هفته قصد دارم در مورد خلاصه کتاب “بازاریابی محتوا” با شما عزیزان صحبت کنم…امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه.

یکی از دلایل نوشتن این کتاب این بود که صاحبان کسب و کارهای بسیاری را می شناختم که در تولید محتوای بازاریابی خود با مشکل مواجه بودند. در واقع چیزی در مورد هدف خود برای وبلاگ نویسی، محتوای نوشتن یا نشر نمی دانستند و در نهایت بازخوردی جذب نمی کردند. با این وجود، هر کسی با کمی بینش و استراتژی می تواند محتوای بازاریابی خود را تولید کند و این چیزی است که امیدوارم بتوانم به شما در انجام آن کمک کنم. کتاب حاضر سعی می کند شکاف موجود بین رشد مخاطب و تبدیل آنها به مشتری را پر کند. با چهارچوب، تفکر و استراتژی صحیح، محتوای تولیدی شما می تواند فروشنده برتر شما شود که به طور شبانه روزی برای کسب و کار شما کار می کند و شما بهترین نتیجه را از آن می گیرید. این کتاب تمام راهنماها و سرنخ های لازم برای حل مسائل و سودآفرینی از طریق محتوای شما را ارائه می دهد.

در بخشی از کتاب بازاریابی محتوا: با محتوا به سودآفرینی برسید می خوانیم:
در یک شرایط ایده آل، شما کارتان را حدوداً از شش هفته پیش از راه اندازی فروش محصولات خود و با یک پست جالب توجه، شروع می کنید. این پست باید چیزی باشد که اطلاعات خوانندگان را به چالش بکشد و آن ها را به خود جلب کند. خوب است اگر در همین پست، سیستم ثبت ایمیل تان را ارتقا ببخشید، یا محتوای تان را به روز رسانی کنید. می توانید از این پست در ترکیب با سایر استراتژی های لیست ساز، مثل مسابقات، چالش ها، و … استفاده کنید. هر قسمت از محتوای شما باید هدفی داشته باشد. برای استفاده درست از آن باید طرح جامعی داشته باشید.
هدف این است که تا می توانید علامت های بازدید بیشتر و ایمیل های ثبت شده ی بیشتری کسب کنید. پستی بگذارید که قدرتمند ظاهر شود. مقصود این است که خیلی ها پست را ببینند و ثبت ایمیل کنند.

متن پشت جلد کتاب بازاریابی محتوا: با محتوا به سودآفرینی برسید
یکی از دلایل نوشتن این کتاب این بود که صاحبان کسب و کارهای بسیاری را می شناختم که در تولید محتوای بازاریابی خود با مشکل مواجه بودند. در واقع چیزی در مورد هدف خود برای وبلاگ نویسی، محتوای نوشتن یا نشر نمی دانستند و در نهایت بازخوردی جذب نمی کردند. با این وجود، هر کسی با کمی بینش و استراتژی می تواند محتوای بازاریابی خود را تولید کند و این چیزی است که امیدوارم بتوانم به شما در انجام آن کمک کنم.
کتاب حاضر سعی می کند شکاف موجود بین رشد مخاطب و تبدیل آنها به مشتری را پر کند. با چهارچوب، تفکر و استراتژی صحیح، محتوای تولیدی شما می تواند فروشنده برتر شما شود که به طور شبانه روزی برای کسب و کار شما کار می کند و شما بهترین نتیجه را از آن می گیرید. این کتاب تمام راهنماها و سرنخ های لازم برای حل مسائل و سودآفرینی از طریق محتوای شما را ارائه می دهد.

فرامرز حیدری/ اقتصاد و فناوری

3 نظر برای "روزنوشت بازاریابی ۱۸/ خلاصه کتاب “بازاریابی محتوا”" ارسال شده
  1. حسین حیدری گفت:

    مهندس بازرگان مثل همیشه عالی بود

  2. حامد ارمان گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *