پدافند هوایی سوژه‌های بکری برای آثار سینمایی دارد/ ۸ مهر ۱۴۰۲

معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سوژه‌های پدافند هوایی بکر و ماندگار است، ارتش جمهوری اسلامی مطمئنا از پروژه‌های سینمایی دفاع مقدس که بتواند نقش‌آفرینی‌های نیروهای پدافند را به تصویر بکشد حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد و فناوری , به نقل از ایرنا : امیر سرتیپ محمد یوسفی‌خوش‌قلب اظهار داشت: پدافند هوایی در ۲۸۸۸ روز دفاع مقدس به صورت ۲۴ ساعته و تقریبا در تمام عملیات‌ها یا به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم در زمینه دفاع هوایی و ایجاد چتر پدافندی برای نیروهای عمل‌کننده نقش داشته و تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: اما با وجود این‌ تولیدات سینمایی مرتبط با دفاع مقدس در حوزه پدافند هوایی به حد کافی و لازم نبوده است. لازم است در حوزه پدافند هوایی شاهد تولیدات بسیاری باشیم تا دلامردی‌های نیروها به خوبی به تصویر کشیده شود.

سرتیپ یوسفی‌خوش‌قلب ادامه داد: آثاری ساخته شده است. نه این که مورد رضایت نباشد اما در مجموع کم بوده و باید بیشتر به این مقوله در سینما پرداخته شود.

معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سوژه‌های پدافند هوایی سوژه‌هایی بکر و ماندگار است و اگر بخواهیم منصفانه به آن پرداخته شود از ماندگاری و مقبولیت اجتماعی خوبی برخوردار خواهد شد.

ارتش از تولیدات سینمایی بکر حمایت می‌کند

وی در عین حال تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی مطمئنا از پروژه‌های سینمایی دفاع مقدس که بتواند نقش‌آفرینی‌های نیروهای پدافند را به تصویر بکشد حمایت خواهد کرد.

منبع : ایرنا
امیر خانزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *