پخش زنده کشتی فینال رضا اطری در کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مدرن۲۱ , به نقل از انصاف ورزشی : قابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که مهمترین رقابت سالانه کشتی محسوب شده و پس از المپیک نیز پر اهمیت ترین رقابت این رشته ورزشی به حساب می‌آید از ۱۹ الی ۲۷ شهریور در دو رشته فرنگی آزاد و در بلگراد برگزار میشود. حالا و پس از پایان رقابت فرنگی، پس از پایان روز سوم کشتی آزاد، حسن یزدانی و محمد نخودی صاحب نقره شده اند، زارع و امامی نیز مدال برنز را به ارمغان آوردند و کامران قاسمپور نیز تک طلایی کشتی ایران تا پیش از روز نهایی است.

اما رضا اطری امشب و برای تمام کردن تمام ناکامی های پیشین برای ایستادن بر سکوی قهرمانی جهان به روی تشک و به مصاف ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن می رود .

پخش زنده کشتی فینال رضا اطری ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ :

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۳ گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اطری در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد نارانخو نارمانداخ از مغولستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف ری هیگوچی دارنده مدال نقره المپیک از ژاپن می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *