مرتضی پرنیان و احمد اکبر نژاد» میزبانان ویژه برنامه «با چفیه می آییم» / ۱ شهریور ۱۴۰۳

ویژه برنامه «با چفیه می آییم» کاری است از گروه اربعین سیما که هر روز در ساعت های مختلف از شبکه های مختلف سیما (یک، دو، سه، تهران، نسیم، امید, افق و قرآن) پخش می‌شود.
به گزارش اقتصاد و فناوری: مجید اکبرشاهی دبیر ستاد اربعین سیما عنوان کرد: امسال برای پوشش شایسته مراسم اربعین سالار و سرور شهیدان از قاب تلویزیون، فعالیت های خود را در محورهای اطلاع رسانی و آموزش، پشتیبانی تولید و پخش برنامه‌ها، برنامه سازی و هدایت محتوایی تولیدات رسانه ای، پوشش مراسم و ویژه برنامه های میدانی و برگزاری پویش «با چفیه می آییم» متمرکز کرده ایم.


«با چفیه می آییم» بر آن است تا با استفاده از ظرفیت عظیم راهپیمایی اربعین یک حرکت مردمی بین المللی را برای پشتیبانی از مردم فلسطین طرح‌ریزی کند و ضمن معطوف کردن توجه‌ بین المللی به فلسطین و محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، همبستگی جهانی با مردم فلسطین را رقم بزند. این ویژه برنامه به میزبانی «احمد اکبر نژاد و مرتضی پرنیان» از زائرین حرم حسینی دعوت می‌کند تا با نمادی از فلسطین در این مراسم عاشقانه شرکت کنند تا ندای حمایت خود از مردم مظلوم غزه را به گوش جهانیان برسانند.

این برنامه همزمان با فرا رسیدن ایام پیاده روی اربعین حسینی پویش مردمی «با چفیه می آییم» راه اندازی می‌شود. در این پویش هر زائر اربعین با نمادی از فلسطین برای حمایت از مردم مظلوم غزه در پیاده روی اربعین شرکت می‌کند.
شما می‌توانید با به همراه داشتن چفیه یا نمادی از فلسطین به این پویش مردمی بپیوندید از حضور خود در راهپیمای اربعین با چفیه یا نمادی فلسطینی عکس و ویدئو بگیرید و برای ما به لینک زیر ارسال کنید. و همزمان با انتشار در شبکه مجازی و پیام رسان ها، صدای مردم مظلوم، زنان و کودکان غزه باشید.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در پویش از طریق این لینک https://pooyesh.tekye.net/ اقدام کنند.

مرجان محمدتقی/ سردبیر اقتصاد و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *