شکایت از دستگاه‌هایی که در مبارزه با قاچاق کوتاهی کردند/ کارتخوان‌های ثبت نشده در سامانه مالیاتی قطع خواهند شد

مسافران از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس گشایش نماد می‌شوند از اخبار اقتصادی امروز است. پایگاه اطلاع رسانی اقتصاد مدرن – مهمترین اخبار اقتصادی امروز یکشنبه اول اسفند به شرح زیر است: 
رهاسازی آب هیرمند الزامی استوزیر نیرو گفت: به وزیر نیروی افغانستان تذکر دادیم که آب هیرمند باید رهاسازی شود و امیدوار هستیم که در چند روز آینده این اتفاق بیفتد.
شکایت از دستگاه‌هایی که در مبارزه با قاچاق کوتاهی کردندسخنگوی ستاد و مدیر کل سامانه‌های مبارزه با قاچاق گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دستگاه‌هایی که در مقابله با قاچاق کوتاهی کرده بودند، شکایت کرده است.
دستیابی به مبادلات یک میلیارد دلاری ایران و ازبکستان قابل تحقق استوزیر صمت گفت: رسیدن به حجم مبادلات یک میلیارد دلاری پیش‌بینی شده میان ایران و ازبکستان، قابل تحقق است.
کارتخوان‌های ثبت نشده در سامانه مالیاتی قطع خواهند شدمعاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: کسانی که دستگاه کارتخوان خود را ثبت نکنند، سازمان امور مالیاتی لیست آن‌ها را به ما اعلام و بانک مرکزی آن ها را قطع می کند.
استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس گشایش نماد می‌شوندمعاون نظارت و بررسی سازمان بورس گفت: یکی ار روش‌هایی که برای گشایش نماد سرخابی‌ها قابل استفاده است، روش حق تقدم بوده که سازمان خصوصی در رابطه با آن تصمیم صورت می‌گیرد و سپس این دو تیم در بازارپایه درج نماد می‌شوند.
مسافران از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کنندبا توجه به بارش برف و کولاک در ۱۳ استان کشور، مسافران طی امروز و فردا از انجام سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.
فروش اقساطی کنتور‌های هوشمند از مهر سال آینده آغاز می‌شودمحرابیان گفت: تا مهر سال آینده هیچ اقساطی از مشترکان خانگی برای کنتور‌های هوشمند دریافت نمی‌شود.
انتهای پیام/ پایگاه اطلاع رسانی اقتصاد مدرن اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *