روزنوشت بازاریابی ۳۰ / بازاریابی برخط

فرامرز حیدری : (کارشناسی ارشد کسب و کار گرایش بازاریابی)

سلام
عزیزان همراه از شما بابت همراهی تون کمال تشکر رو دارم و خواهش من این هست که وقتی با هم در مسیر موفقیت بازاریابی قدم برمیداریم نظرات و نکات سازنده شما برای ما هم راهگشا باشد.
در این شماره ما قصد داریم تا به معرفی کتاب بازاریابی بر خط را برای شما معرفی کنیم. امیدوارم که مورد پسندتون واقع بشه .


بازاریابی برخط
• لوری توماس نویسنده و کارشناس موفق بازاریابی اینترنتی است
• مجموعه‌ای بی‌نظیر، کامل و کاربردی در حوزه بازاریابی اینترنتی
• شامل نکات وب سایت، وبلاگ نویسی، بازاریابی محتوایی
• همچنین سئو، ایمیل مارکتینگ و تحلیل آماری وب
بازاریابی برخط با دیگر شکل های بازاریابی تفاوت های برجسته ای دارد. روشها و ابزار این نوع بازاریابی همواره در حال تغییر پیوسته است.البته یک جنبه ی بازاریابی برخط همیشه ثابت خواهد ماند؛ بازاریابی برخط همواره روشی برای مبادلات معنادار است که باعث ایجاد، حفظ و پرورش روابط می شود. هنگام مطالعه ی کتاب بازاریابی برخط به خاطر داشته باشید معنای اصلی بازاریابی، حداکثرسازی روابط است. ابزاری نظیر وب سایت، ایمیل، رسانه های اجتماعی، تحلیل های وب، موتورهای جستجوگر و تبلیغات برخط همه و همه فقط سیستم های پشتیبانی بازاریابی هستند که به ایجاد و حفظ روابط و در نتیجه افزایش فروش کمک می کنند.
لوری توماس نویسنده، سخنران، کارشناس، مربی و مدیر موفق در حوزه‌ی بازاریابی اینترنتی تلاش کرده در کتاب بازاریابی برخط ، همه‌ی آن چیزی را که برای موفقیت در این حرفه نیاز است، در اختیار مخاطب قرار دهد. وی با اذعان به اینکه موفقیت در حوزه‌ی بازاریابی اینترنتی لزوماً نیازمند تحصیلات دانشگاهی نیست، مجموعه‌ای بی‌نظیر، کامل و کاربردی را به مخاطب عرضه کرده است که می‌تواند برای هر کسی در این حوزه مفید واقع شود. کتاب ترجمه عنوان اصلی Online Marketing است که نخستین بار در سال ۲۰۱۱ منتشر شد.
فهرست مطالب کتاب:
• فصل اول: ساخت بنیان بازاریابی برخط
• فصل دوم: برنامه‌ریزی وب‌سایت
• فصل سوم: ساخت وب‌سایت
• فصل چهارم: بازاریابی محتوا
• فصل پنجم: وبلاگ‌نویسی
• فصل ششم: بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی
• فصل هفتم: تحلیل آماری وب
• فصل هشتم: بهینه‌سازی موتور جست‌وجوگر
• فصل نهم: تبلیغات برخط / بازاریابی با موتور جست‌وجوگر
• فصل دهم: بازاریابی با ایمیل
• فصل یازدهم: روابط عمومی برخط
• فصل دوازدهم: مدیریت بازاریابی با وب‌ چندکاره

مشخصات کتاب:
نویسنده (ها) لوری توماس

مترجم بهمن فروزنده
تعداد صفحات ۳۸۰
ناشر نشر آموخته

قطع کتاب رقعی
نوع جلد شومیز
شابک ۹۷۸-۶۰۰-۸۲۳۷-۰۱-۳

اقتصاد و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *