روزنوشت بازاریابی ۲۲ / معرفی انجمن بازاریابی فنلاند

فرامرز حیدری : (کارشناسی ارشد کسب و کار گرایش بازاریابی)

با سلام
عزیزان همراه از شما بایت همراهی تون کمال تشکر رو دارم و خواهش من این هست که وقتی با هم در مسیر موفقیت بازاریابی قدم برداریم نظرات و نکات سازنده شما برای ما هم راهگشا باشد. در این شماره ما قصد داریم تا انحمن بازاریابی فنلاند را برای شما معرفی کنیم. امیدوارم که مورد پسندتون واقع بشه .
اتحادیه فروشندگان و حرفه ای های بازاریابی (فنلاندی: Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA ) یک اتحادیه کارگری در فنلاند است.

این نشان دهنده متخصصانی است که در فروش، بازاریابی و خرید کار می کنند. MMA با ۲۰۰۰۰ عضو، یکی از بزرگترین شعبه های Akava ، کنفدراسیون اتحادیه ها برای کارکنان حرفه ای و مدیریتی در فنلاند است. MMA یکی از اعضای سابق STTK است MMA به ۲۳ انجمن عضویت منطقه ای تقسیم می شود.

اعضای MMA به طور خودکار اعضای انجمن های عضویت منطقه ای هستند. کارآفرینان و اعضایی که در زمینه پزشکی کار می کنند انجمن های خاص خود را دارند. شورا و هیئت مدیره تصمیم گیرندگان اصلی در اتحادیه هستند. اعضا و رؤسای این دو نهاد هر چهار سال یکبار انتخاب می شوند. شورا دو بار در سال تشکیل جلسه می دهد و مهمترین وظایف آن تصمیم گیری در مورد امور مالی اتحادیه، برنامه اقدام و حق عضویت است.
هیئت مدیره اتحادیه را بر اساس قوانین و تصمیمات شورا اداره می کند. هیئت مدیره چندین بار در سال همراه با نمایندگانی از دفتر اتحادیه تشکیل جلسه می دهد.

خدمات و مزایای متعددی مانند خدمات حقوقی رایگان، مشاوره در زمینه مشکلات مربوط به کار، مشاوره، مذاکره و آشتی، حمایت، اطلاعات مبتنی بر تحقیق در مورد صنعت، و دوره های آموزشی مختلف با تخفیف ارائه می کند. در آوریل ۲۰۲۰، MMA یک مشارکت غیر متعارف را با یک ابتکار و شبکه بازاریابی داوطلبانه بزرگ برای کمک به کسانی که کارشان به شدت تحت تأثیر وضعیت COVID-19 قرار گرفته است، راه اندازی کرد
MMA یک مجله چاپی به نام Myynti & Markkinointi (فروش و بازاریابی انگلیسی) منتشر می کند این مجله چهار بار در سال منتشر می شود و برای همه اعضای اتحادیه رایگان است.

اقتصاد و فناوری/

5 نظر برای "روزنوشت بازاریابی ۲۲ / معرفی انجمن بازاریابی فنلاند" ارسال شده
  1. شاهین گفت:

    واقعا عالی بود ❤️‍🔥

  2. م،ن گفت:

    بسیار عالی و کاربردی

  3. مهدی گفت:

    مهدی
    آفرین بر شما

  4. سعید قاسمی گفت:

    سلام استاد بزرگوار
    محتوای جذاب و جالب توجهی نداشت!
    انجمن بازاریابی فنلاند به چه درد ما ایرانیا میخوره؟!
    اینم یه انجمن و تشکل با هزاران عضو هست…
    لطفا در مورد روشهای نوین بازاریابی مثل بازاریابی محتوایی، بازاریابی موتورجستجو، و بازاریابی در لینکداین و اینیستاگرام و فیس بوک (شبکه های اجتماعی) محتوا بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *