دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاههای پیام نور کشور / ۶ تیر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مدرن۲۱ , ایلام میزبان دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور بود و این جشنواره در سه بخش (آثار برگزیده، آثار برتر و ویژه) انجام گرفت . امسال بیش از یک هزار و ۵۰ اثر از ۱۵۰ نشریه با مشارکت ۲۷ استان به دبیرخانه جشنواره واصل شده که نسبت به سال‌های قبل افزایش چشمگیری داشته است. از نظر تعداد آثار رشد ۱۲۰ درصدی و از لحاظ تعداد نشریات افزایش ۹۰ درصدی داشته که بیانگر استقبال خوب دانشجویان از جشنواره و پیگیری مناسب از سمت دبیرخانه جهت افزایش مشارکت بوده است.

همچنین به گزارش اقتصاد مدرن۲۱ , اختتامیه دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور، سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ در سالن ارشاد اسلامی شهرستان ایلام با حضور مسئولان کشوری برگزار شد. لازم بذکر است که استان‌های کرمانشاه، مازندران، سمنان و خراسان جنوبی هیچ اثری برای شرکت در این جشنواره نداشته‌اند و استان ایلام با ۱۴۰ اثر در ارسال اثر پیشتاز بوده است.

در این جشنواره عیسی احمدی تماجانی از تهران غرب با نشریه ( رسا ) در بخش آثار برتر , محور مصاحبه و عکس به ترتیب عنوان دوم سوم را بدست آورد و همچنین مرجان محمدتقی با نشریه ( فناوری۲۱ ) در حوزه فنی مهندسی , از استان البرز (کرج) عنوان شایسته تقدیر را کسب نمود.

به گزارش اقتصاد مدرن۲۱ , استان های ایلام , همدان , اصفهان , فارس , بوشهر , کهکیلویه و بویر احمد , گیلان , خرم آباد , مرکزی , آذربایجان شرقی , هرمزگان , زنجان و خدابنده , سیستان و بلوچستان در محورهای مختلف , عناوین دوم , سوم و شایسته تقدیر را بدست آوردند.

برای مشاهده جشنواره بر روی لینک زیر کلیک کنید .
آدرس بستر آپارات: http://apparat.com/nashriyat۱۲/live

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *