برگزاری مراسم نیمه شعبان در هیات انصار الامام رزمندگان استان البرز /توسط گروه فرهنگی مذهبی سایه روشن/ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مدرن۲۱ , مصادف با سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) گروه فرهنگی مذهبی سایه روشن با مدیریت آقای فریدونی, مراسم با شکوهی را در سالن شهید غفور زاده واقع در هیات انصار الامام رزمندگان استان البرز برگزار کردند.مدیر این مجموعه هدف از برگزاری این مراسم را به صورت ذیل شرح دادند :

اَلسَّلامُ عَلَى الْمَهْدِیِّ الَّذی وَعَدَ اللهُ عَزَّوَجَلَّ بِهِ الاُْمَمَ اَنْ یَجْمَعَ بِهِ الْکَلِمَ، وَیَلُمَّ بِهِ الشَّعَثَ، وَیَمْلاََ بِهِ الاَرْضَ قِسْطاً وَعَدْلاً، وَیُمَکِّنَ لَهُ وَیُنْجِزَ بِهِ وَعْدَ الْمُؤْمِنین
گروه فرهنگی مذهبی سایه روشن بنا بر وظیفه شرعی و تکلیف دینی خود در جهت اعتلای نام پر نور و سرور امام عصر علیه السلام و ترویج فرهنگ انتظار، “شادمانه بهار آرزو ها” را به مناسبت ولادت مولود موعود” حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر روحی و ارواحناه لترابه مقدم الفداه” برگزار نمود

همچنین برگزارکنندگان ،برنامه های متنوعی با محتوای تبلیغ نام امام عصر علیه السلام و با نیت رضایت قلب نازنین آن بزرگوار ترتیب داده و همت خود را بر این داشته اند که لحظات معنوی و همچنین مفرحی را برای مدعوین محترم تامین نمایند.

امید است به دعای خاصه حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها شادمانه های بعدی در دوران ظهور مهدی الامم حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و شریف و متبرک به قدوم آن منجی عدالت گستر باشد.

این مراسم شامل بخشهای متعددی از جمله : سخنرانی, مداحی , دگلمه خوانی , مسابقه برای کودکان با مضمون آشنایی با میلاد امام عصر بود.

آقای دکتر حسین فریدونی بعنوان سخنران این برنامه پیرامون امکان تشرف در غیبت کبری و آثار وجود امام عصر به صحبت پرداختند. ایشان در آخر کتابی با عنوان ( چرا تشرف و چه ره آوردی ) در مورد حضرت صاحب العصر و الزمان با تالیف خودشان به حاضرین اهداء کردند.


در بخش کودکان :
قصه خوانی و مسابقه نقاشی برای کودکان با منظور آشنایی هرچه بیشتر این گروه سنی با حضرت صاحب الزمان و انس و الفت با ایشان برگزار شد و در آخر جوایزی به کودکان اهداء گردید.

به عنوان حسن ختام برنامه :
در بین شرکت کنندگان و مدعوین در برنامه , قرعه کشی انجام شد و ۲ هزینه سفر به کربلا معلی و ۵ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *