روزنوشت بازاریابی ۲۰/ معرفی کتاب: “مزیت فروش دیل کارنگی”

فرامرز حیدری : (کارشناسی ارشد کسب و کار گرایش بازاریابی)

با سلام
عزیزان همراه از شما بابت همراهی تون کمال تشکر رو دارم و خواهش من این هست که وقتی با هم در مسیر موفقیت بازاریابی قدم برداریم نظرات و نکات سازنده شما برای ما هم راهگشا باشد.
در این شماره ما قصد داریم تا خلاصه کتاب “مزیت فروش دیل کارنگی” رو به صورت دوزبانه برای شما معرفی کنیم. امیدوارم که موردپسندتون واقع بشه .
لطفا و خواهشا ما را در رسیدن به اهدافمون با نظرات و کامنت های خوبتون همراهی کنید .

خلاصه کتاب مزیت فروش
۱-Sentence-Summary: The Sales Advantage offers a practical guide to acquiring customers, closing sales, and increasing profits by following a series of proven techniques from a corporate coaching course about sales procedures.
خلاصه کتاب مزیت فروش در یک جمله: کتاب Sales Advantage با پیروی از مجموعه‌ای از تکنیک‌های اثبات‌شده را از دوره مربیگری شرکتی در مورد رویه‌های فروش تا راهنمای عملی برای جذب مشتری، فروش نهایی و افزایش سود ارائه می‌دهد.

Favorite quote from the author:
نقل‌قول موردعلاقه نویسنده:
Working in sales can be challenging even for the most well-versed individuals in the industry. Customers often end up signing with the competition, luring you for days or months only to stop answering your phone calls, or lose interest for no apparent reason. For this reason, customer retention is one key point in sales.
کار در بخش فروش می‌تواند حتی برای ماهرترین افراد حاضر در این صنعت چالش‌برانگیز باشد. مشتریانی که روزها یا ماه‌ها شما را فریب می‌دهند تا به تماس‌های تلفنی خود پاسخ ندهید، ظاهرا بدون هیچ دلیلی علاقه خود را از دست می‌دهند و در نهایت هم اغلب با رقبا قرارداد می‌بندند. به همین دلیل، حفظ مشتری یکی از نکات کلیدی در بحث فروش است.

However, to get there, your potential customers have to like you in the first place. Otherwise, you’re not even near closing a deal. Then, there are other variables to consider, all of which we’ll explore by analyzing The Sales Advantage by Dale Carnegie and the lessons of the famous writer and communication expert Dale Carnegie in the lines below.
با این حال، برای رسیدن به آن مرحله، در وهله اول مشتریان بالقوه شما باید شما را دوست داشته باشند. در غیر این صورت، شما حتی نزدیک به بستن یک معامله هم نیستید. پس از آن متغیرهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، که همه آن‌ها را با تجزیه و تحلیل کتاب مزیت فروش اثر دیل کارنگی و درس‌های نویسنده و متخصص ارتباطات معروف دیل کارنگی، در متن‌های زیر بررسی خواهیم کرد.
درس ۱: یک معامله موفق حتی قبل از این که شما شماره مشتری خود را بگیرید شروع می‌شود

A good salesman knows that a good pitch starts before one even dials the number, so a pre-approach strategy is crucial. To avoid having your prospect cut you off within the first seconds of your phone call, you may want to change your introduction.
یک فروشنده خوب می‌داند که پیشنهاد خوب حتی قبل از این که فرد شماره را بگیرد، شروع می‌شود؛ بنابراین داشتن استراتژی پیش از رویکرد بسیار حیاتی است. برای جلوگیری از قطع تماس مشتری احتمالی در اولین ثانیه‌های تماس تلفنی، نحوه معرفی خود را تغییر دهید.
Instead of talking about your product features straight away, start with addressing your prospect by their name or preferred alias. Knowing your potential customer well before you introduce yourself can help them familiarize themselves with you more easily.
به جای این که فورا در مورد ویژگی‌های محصول خود صحبت کنید، صحبتتان را با اشاره به نام یا نام مستعار ترجیحی مخاطب خود شروع کنید. شناخت کامل مشتری بالقوه قبل از این که خودتان را معرفی کنید، می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا راحت‌تر با شما آشنا شوند.

When you’ve established a connection, present your interlocutor with the solution you’re offering. Rather than pitching a product, try to promote a solution to their struggle. Be specific when talking about ways through which they can benefit from your offering.
وقتی در حال ارتباط ساختن هستید، راه‌حلی را که در نظر دارید، به مخاطب هم‌صحبت خود ارائه دهید. به جای ارائه محصول، سعی کنید راه‌حلی برای مشکل آن‌ها تبلیغ کنید. هنگام صحبت در مورد راه‌هایی که از طریق آن‌ها می‌توانند از پیشنهاد شما بهره‌مند شوند، واضح باشید.
Next, address the competition, and place yourself above them. What is it that makes you better and should make the person choose your product? The last step is to find out if the prospect is the decision-maker in the company, or if they can redirect you towards that person.
سپس، به رقابت بپردازید و خود را بالاتر از آن‌ها قرار دهید. چه چیزی شما را بهتر می‌کند و باعث می‌شود تا کسی محصول شما را انتخاب کند؟ آخرین مرحله این است که بفهمید آیا آن مشتری بالقوه تصمیم‌گیرنده جمع است یا می‌تواند شما را به سمت شخص تصمیم‌گیرنده هدایت کند یا نه.

اقتصاد و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *